خبرهای داغ:

پیام تبریک رئیس دانشگاه دامغان به مناسبت روز دانشجو 

دامغان_ رئیس دانشگاه دامغان به مناسبت ١۶ آذر، روز دانشجو پیام تبریک صادر کرد. 
کد خبر: ۹۵۶۱۶۹۰
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید سعید الرضا اسلامی رئیس دانشگاه دامغان به مناسبت ١۶ آذر، روز دانشجو پیام تبریک صادر کرد. متن پیام به شرح زیر می باشد؛ 

بسم‌ الله‌ الرحمن الرحیم

 انقلاب اسلامی ایران مرهون تلاش‌های ایثارگرانه و مجاهدت‌های مخلصانه مردان و زنانی اندیشمند، با اعتقادی راسخ و همتی جهادی است که پیشرفت‌های عزتمندانه را در عرصه‌های مختلف به ارمغان آورده‌اند.

 گذشت روزگاران پس از برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی، چشم‌‌های جهانیان را به دستاوردهای شگفتی‌ساز علم و فناوری در ایران عزیز خیره ساخته و این شکوه اقتدار آفرین، برآمده از جایگاه دانشگاه عالم‌پرور و شناسایی مسیر درست برای استمرار و فزونی این دستاوردها و پیروزی‌هاست.

 سرآغاز این مسیر غرورآفرین، ۱۶ آذر ۱۳۳۲ هجری شمسی است که همچون صفحه‌ی زرین و درخشانی در تاریخ دانشگاه‌داری خودنمایی می کند؛ نمادین روزی که دانشجویان دارای تفکر آزادی‌خواهی و اسلام‌خواهی و برخوردار از حس میهن‌دوستی و مبارزه با استبداد و استکبار جهانی را غیورمردانه در مقابل انفعال، خیانت و سرسپردگی طاغوت زمان و دخالت‌ها و نفوذ شیطانی نظام سلطه به میدان دفاع از ارزش‌های ناب آورد و خط سیر دانشگاه را در مسیر آرمان‌خواهی اصیل تا ابد روشن ساخت.

 روز دانشجو به یادبود این حرکت جاودانه، فرصتی است برای تکریم مقام و منزلت دانشجویان پوینده دانش و ارزش که تحصیل دانایی را با خردگرایی و تلاش برای فهم عمیق و دقیق مبانی اعتقادی و انقلابی قرین ساخته تا بتوانند آینده‌سازان خوبی برای تحقق دانشگاه تمدن‌ساز مطابق با الگوی ایرانی - اسلامی پیشرفت باشند.

 اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان دانشجو و تبریک این روز به تمامی دانشجویان میهن عزیزمان به ویژه "دانشجویان خوش‌ آتیه دانشگاه دامغان"، موفقیت های روزافزون ایشان را در عرصه خودسازی و جامعه‌سازی از خداوند متعال مسئلت داشته و امیدوارم با تلاش و حضور آگاهانه و متعهدانه دانشجویان، صددروازه‌ای از خودباوری و افتخار برای ساخت ایرانی قوی حاصل شود.

دکتر سید سعید الرضا اسلامی 

ریاست دانشگاه دامغان 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار